کتابخانه عمومی سعدی

فرهنگسرای سعدی

۱۱۶ مطلب در مهر ۱۴۰۰ ثبت شده است

🌸آیت الله خامنه ای برای شناخت آمریکا کدام رمان توصیه کردند

 

#آموزش_عمومی 

🌸آیت الله خامنه ای برای شناخت آمریکا 

🌺خواندن رمان «خوشه های خشم» را توصیه کرد

🌷شما رمان‌هایی را که بعضی از نویسندگان دارای گرایش به چپ، مثل «هوارد فاست» نوشته‌اند -چند رمان او به فارسی هم ترجمه شده و بنده دیده‌ام- بخوانید و ببینید درباره چپ‌ها  چه مطالب تکان دهنده‌ای آورده‌اند! همین کتاب معروف «خوشه‌های خشم» اثر «جان اشتاین بک» یا دیگر کتابش را که الان در ذهنم نیست، بخوانید و ببینید راجع به وضع چپ‌ها و برخورد سردمداران مرکز به اصطالح دموکراسی با آن‌ها چه نوشته است!

🌷بخوانید و بدانید که مرکز به اصطلاح دموکراسی و قبله‌ی کسانی که صاحب چنین قلم‌های بد و زشتی در ایرانند، حتی حاضر نبودند چپ‌ها را تحمل کنند. چون معتقد بودند مارکسیسم، نظام سرمایه‌داری آمریکا را زیر سوال می‌برد. خب اگر چپ‌ها را تحمل می‌کردند،‌ به معنای موافقت با عبور آن‌ها از خط قرمز بود. اگر امروز مجموعه‌ای از آمریکا پیدا شود که بنویسد، بگوید و شعار بدهد «آمریکا باید تجزیه گردد» یا شعار بدهد «آمریکا باید به 49 ایالت تقسیم شود» چگونه با آن رفتار می‌کنند؟ اگر امروز کسی در آمریکا قد علم کند و بگوید چون چهل پنجاه میلیون سیاه در ایالت متحده زندگی می‌کنند، باید کشور جداگانه‌ای داشته باشند و بخشی از آمریکا را به آن‌ها بدهید تا حکومت تشکیل دهند، دولت آمریکا با وی چه برخوردی خواهد داشت؟ آیا همان کاری را که با فرقه داوودی‌ها کردند و هم را در ساختمانی به آتش کشیدند، با او نخواهند کرد؟» 

🌷🌿🌷🌿🌷🌿🌷🌿🌷🌿

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهرداد جدیدی

معرفی_نویسنده کامران پارسی‌نژاد

 

#آموزش_عمومی
#معرفی_نویسنده 

کامران پارسی‌نژاد متولد 1342 در تهران؛ پژوهشگر ادبیات، داستا‌ن‌نویس و روزنامه‌نگار ایرانی و فارغ‌‌التحصیل رشته ادبیات انگلیسی از دانشگاه علامه طباطبایی تهران است. اولین داستان‌هایش در سال 1373 با عنوان "نذری"، "غنچه و مادربزرگ" در هفته‌نامه زن روز و "فقط همین یک بار" در کیهان بچه‌ها چاپ شدند، به این ترتیب کار نویسندگی و مطبوعاتی را شروع کرد. سپس با بخش پژوهش و راه‌اندازی بانک اطلاعات تاریخی سازمان صدا وسیما به همکاری پرداخت. در همین دوره اولین مقاله او به نام "زاویه‌ی دید در داستان" (تابستان 1375) در مجله ادبیات داستانی منتشر شد و اولین کتاب‌های او به شکل زندگی‌نامه داستانی برای گروه سنی نوجوان در دفتر نشر فرهنگ اسلامی چاپ شدند.

📌از فعالیت‌های اجرایی مهم پارسی‌نژاد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: کارشناس و سرگروه بخش حوزه داستان خارجی اداره کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (به مدت 3 سال)؛ دبیر سرویس گروه ادب و هنر روزنامه جوان (به مدت 4 سال)؛ عضو دائمی هیات علمی حلقه ادبیات پژوهشگاه اندیشه اسلامی؛ عضو گروه کارشناسی بخش داستان بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس؛ دبیر شورای اقتباس ادبیات داستانی بزرگسال سیمافیلم و مسئول بخش داستان کوتاه آن مرکز؛ کارشناس داستان دفتر کمک آموزشی وزارت آموزش و پرورش؛ دبیر بخش مصاحبه و گزارش مجله ادبیات داستانی؛ عضو هیات تحریریه‌ مجله تخصصی اقلیم نقد؛ مدیر بخش پژوهش بنیاد ادبیات داستانی ایرانیان و داوری‌های متعدد در جشنواره‌ها و جوایزی چون جشنواره‌ انتخاب بهترین کتاب سال دفاع مقدس، کتاب سال جمهوری اسلامی، کتاب فصل مؤسسه خانه کتاب، جشنواره‌ قلم زرین، جایزه‌ ادبی جلال آل احمد و جایزه ادبی پروین اعتصامی. او همچنین همکاری‌هایی نیز با حوزه‌ هنری و پژوهشگاه اندیشه اسلامی داشته است.

🎁 برخی از جوایز: برگزیده سومین جشنواره "انتخاب رسانه و خبرنگاران برگزیده کتاب"  (1383) و مقام دوم بخش پژوهش ادبی دهمین دوره "انتخاب بهترین کتاب سال دفاع مقدس"  برای کتاب جنگی داشتیم، داستانی داشتیم (1385).

📚گزیده‌ی کتاب‌شناسی کامران پارسی‌نژاد:

📗نقد و بررسی آثار و اندیشه جمالزاده (روزگار، 1381)
📕ساختار و عناصر داستان: طرح داستان  (سوره مهر، 1378)
📗جنگی داشتیم داستانی داشتیم: تحلیل داستان‌های دفاع مقدس (صریر، 1384)
📙هویت‌شناسی ادبیات و نحله‌های ادبی معاصر (کانون اندیشه جوان، 1387)
📗نقد ادبیات منطبق با حقیقت (خانه کتاب، 1387)
📘خورشید می‌ماند: داستان زندگی و اندیشه شیخ بهایی (کانون اندیشه جوان، 1388)
📙نقد آثار و اندیشه جلال آل احمد (خانه کتاب، 1388)
📕رویای شریف: زندگی‌نامه داستانی (سوره مهر، 1378)
📔خورشید در آتش: زندگی‌نامه داستانی (سوره مهر،1377)
📙یک کاروان صد منزل: زندگی‌نامه داستانی (دفتر نشر فرهنگ اسلامی، 1377)
📗فرصتی برای شیخ: زندگی‌نامه داستانی (دفتر نشر فرهنگ اسلامی، 1377)
📘شهید مدرس: زندگی‌نامه داستانی (مدرسه، 1382 تا 1386)
📕دوست خدا: زندگی‌نامه داستانی (نشر تکا، 1386)
📗داستان زندگی ابوریحان بیرونی (به نشر، 1387)
📓شب دنیا (کانون اندیشه جوان، 
🌹┄┅═✼📚✼═┅┄🌹

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهرداد جدیدی

آموزش_عمومی *🔰نماز_اول_وقت*

 

#آموزش_عمومی 

*🔰نماز_اول_وقت*

*حضرت محمد (ص):*

امت من درباره نماز چهار گروه می باشند:

1️⃣- عده ای نماز نمی خوانند. اینها اهل وادی «سقر» می باشند.

2️⃣- عده ای که بعضی اوقات نماز می خوانند و گاهی نمی خوانند. اینها اهل وادی «نمی» می باشند.

3️⃣- عده ای سهل انگار هستند که به نماز خود اهمیت نمی دهند و احکام آن را یاد نمی گیرند و اشتباه می خوانند و یا در آخر وقت به جا می آورند، که خدای متعال در مورد این گروه در سوره ماعون آیه ۴ می فرماید: «وای بر نمازگزارانی که نماز خود را سبک می شمارند».

4️⃣- مؤمنانی هستند که نمازشان را با خشوع و کامل می خوانند. اینها رستگارند و جایشان در بهشت است.

  (📚نصایح، صفحه 218 📚)

🌷🌿🌷🌿🌷🌿🌷🌿🌷🌿

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهرداد جدیدی

آموزش_عمومی ۶ فایده‌ی مهم مطالعه کردن

 

#آموزش_عمومی 

۶ فایده‌ی مهم مطالعه کردن

۱. مبارزه با استرس و اضطراب

یکی از مهم‌ترین فواید مطالعه کردن این است که می‌تواند استرس را کاهش دهد و منجر به ایجاد فضایی آرام و گرم شود. درست مانند مدیتیشن، یوگا و پیاده‌روی در فضای باز، کتاب خواندن هم راهکار تأثیرگذاری برای مهار استرس و رسیدن به خوش‌بختی و آرامش ذهن است.
چندین پژوهش نشان داده‌اند این موضوع حقیقت دارد. برای نمونه، یک مطالعه حاکی از این بود که کتاب خواندنِ پدرها و مادرها به همراه فرزندان خردسال‌شان می‌تواند استرس‌های ناشی از پرورش فرزندان را کاهش دهد و تأثیر بسیار مثبتی روی رابطه‌ی والدین و کودکان بگذارد.
یک مطالعه‌ی دیگر هم که در مجله‌ی «Journal of Religion and Health» چاپ شده، نشان می‌دهد خواندن کتاب‌های دینی منجر به ایجاد تعادل میان پیوند اضطراب و امیدواری می‌شود و به مردم کمک می‌کند تا با تکیه بر نیروهای عرفانی، با مشکلات کنار بیایند.

۲. افزایش حس درک و همدردی

مطالعه می‌تواند میزان حس درک و همدلی شما را افزایش دهد و باعث شود شما خود را جای دیگران بگذارید و درک بهتری از زندگی و مشکلات مردم گوناگون داشته باشید.
یک نظرسنجی از ۲۱۳ دانشجوی رشته‌های پزشکی به این نتیجه رسید که کتاب خواندن در اوقات فراغت به پیشرفت در کار و حرفه منجر شده و همچنین حس همدردی را در شرکت‌کنندگان افزایش داده است. افزون بر این، دانشجویان خاطر نشان کرده‌اند که مطالعه در اوقات فراغت توانسته کاهش استرس، بهبود مهارت اندیشیدن و ارتباط برقرار کردن، و درک بهتر از قشر ضعیف و اقلیت جامعه را در پی داشته باشد.

۳. بهبود خواب

پژوهش‌گران همچنین بر این باورند که کتاب خواندن و مطالعه پیش از خواب، با خواب طولانی و باکیفیت‌تر همراه خواهد بود.
پدر و مادر ۶۲ کودک، که کم‌وبیش ۴ سال سن داشتند، پرسش‌نامه‌ای را درباره‌ی میزان مطالعه پیش از خواب و سایر کارهای متغیر هنگام خواب پر کردند. داده‌ها نشان می‌دهند مطالعه پیش از خواب به طور قابل‌توجه‌ای با مدت زمان طولانی‌تر خواب شبانه همراه است و مطالعه‌ی بیشتر هنگام به خواب رفتن هم می‌تواند کیفیت خواب را در میان کودکان پیش‌دبستانی افزایش دهد.

۴. افزایش سلامت شناختی

مطالعه ذهن شما را مشغول می‌کند و به کار می‌گیرد، بنابراین می‌تواند کارکرد مغز را افزایش دهد و همچنین کاهش ویژگی‌های شناختی ناشی از بالا رفتن سن را به دنبال داشته باشد. «شناخت» (Cognition) به عمل اندیشیدن و فرایند شناخت خود و دستیابی به دانش و فهم از طریق تفکر، تجربه و حس کردن گفته می‌شود. مطالعه می‌تواند سلامت شناختی را بهبود دهد تا شناخت بیشتری از خود و جهان پیرامون‌تان داشته باشید.
یک مطالعه نشان داده تمرین دادن ذهن به طور روزانه می‌تواند کارکرد مغزی را در بزرگسالان بهبود ببخشد. با توجه به داده‌ها، خواندن گزاره‌ها و نوشته‌ها با صدای بلند می‌تواند به بهبود حافظه کمک کند.
مطالعه‌ی دیگری هم حاکی از این بوده که کتاب خواندن به تقویت بخش‌ پردازش زبان در مغز می‌پردازد و همچنین می‌تواند تأثیر مثبتی روی کارکردهای حسی و حرکتی بگذارد.

۵. افزایش طول عمر

پژوهش‌ها خبر از پیوند میان مطالعه و افزایش طول عمر می‌دهند. با توجه به یک مطالعه که در مجله‌ی «Social Science and Medicine» چاپ شده، کتاب خواندن به بالا رفتن میزان عمر و کاهش خطر مرگ کمک می‌کند.
البته جای تعجبی هم نیست! کاهش استرس، بهبود خواب و تقویت کارکرد مغزی، همه و همه از بهترین فواید کتاب خواندن به شمار می‌روند که با داشتن زندگی سالم و عمر درازتر همراه هستند.

۶. شما را باهوش‌تر می‌کند

پژوهشی که در مجله‌ی «Advances in Child Development and Behavior» چاپ شده، نشان می‌دهد مطالعه یا حتی نگاه کردن به نوشته‌های گوناگون می‌تواند دایره‌‌ی واژگان، دانش عمومی و مهارت‌های سخنوری را افزایش دهد. همچنین به افزایش دانش شما نسبت به جهان و مهارت‌های استدلال انتزاعی هم کمک می‌کند.
احتمالا بهترین راهکار برای پا گذاشتن به جهانی نو، یادگیری یک موضوع تازه، آغاز یک سرگرمی جدید یا گسترش دانش خود درباره‌ی جامعه و مشکلات آن، این است که کتاب بخوانید. بنابراین، تنها با خواندن چند برگ در روز دانش خود را بیشتر کنید و همچنین هوش خود را افزایش دهید.
🌹┄┅═✼📚✼═┅┄🌹

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهرداد جدیدی

معرفی_نویسنده هدایت الله بهبودی کلهری

#آموزش_عمومی
#معرفی_نویسنده

هدایت الله بهبودی کلهری (زاده ۱۳۳۹، تبریز) که به «هدایت الله بهبودی» مشهور است. بهبودی نویسنده، خبرنگار، مدیر دفتر ادبیات انقلاب اسلامی حوزه هنری، و عضو فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی است. از دیگر سوابق وی می‌توان مسئولیت در دفتر روزنامه جمهوری اسلامی، (خبرنگار) روزنامه تهران تایمز، دفتر ادبیات و حوزه مقاومت، روزنامه ایران و دفتر ادبیات اسلامی را نام برد.

بهبودی که پس از تولد در شهر تبریز، در سال ۱۳۴۳ به همراه خانواده به تهران رفت، در سال ۱۳۷۱ در مقطع کارشناسی، از دانشگاه تهران در رشته تاریخ فارغ‌التحصیل شد. وی همزمان با شروع جنگ ایران-عراق بعنوان خبرنگار فعالیت نمود که قبل از آن نیز در واحد امور خارجه دفتر حزب جمهوری اسلامی مشغول بود.

این پژوهشگر که تحت عنوان «تاریخ‌نگار انقلاب اسلامی» نیز شناخته می‌شود، در سال ۱۳۶۲ به خبرنگاری روزنامه تهران تایمز درآمد و پس از سه سال (سال ۱۳۶۵) در دفتر روزنامه جمهوری اسلامی مشغول گردید و فعالیتش را در مقام مسئول صفحه «جبهه و جنگ» ادامه داد. بهبودی در سال ۱۳۶۷ به همراه مرتضی سرهنگی راهی حوزه هنری شد و دفتر «ادبیات و هنر مقاومت» را تأسیس نمود.

هدایت الله بهبودی کلهری برای دوره‌ای نیز در سِمتِ سردبیری سرویس فرهنگی روزنامه ایران فعالیت داشت. وی همچنین بعد از گذشت ۵ سال، از دفتر «ادبیات و هنر مقاومت» خداحافظی نمود و دفتر «ادبیات انقلاب اسلامی» را در سال ۱۳۷۲ (در حوزه هنری) ایجاد نمود. این مولفِ ایرانی در زمستان سال ۱۳۸۲ سردبیر فصلنامه مطالعات تاریخی شد.

📌بهبودی دارای آثار و تالیفات مختلفی می‌باشد، همانند کتاب «شرح اسم» (زندگینامه رهبر جمهوری اسلامی ایران، سید علی خامنه‌ای) و «کتاب الف لام خمینی» (زندگینامه سید روح‌الله خمینی) که جزو برگزیدگان جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران و همچنین برگزیدگان جایزه ادبی جلال آل احمد است.

📚از دیگر آثار وی می‌توان اشاره نمود به:

📗یادهای زلال
📕تبریز در انقلاب
📙سفر به حلبچه
📗سفر به روسیه ۹۳
📕سیمای حج در سال ۷۰
📘ادبیات در جنگ‌های ایران و روس
📗شهید صدوقی / هدایت‌الله بهبودی
📙سفر به قله‌ها (پنج گزارش جنگی)
📕پا به پای باران (دو گزارش از خرمشهر)
📗سفر به قبله (یادداشت‌های حج ۱۳۷۰)
📘ادبیات نوین ایران پس از نهضت مشروطه
📓انقلاب اسلامی به روایت اسناد ساواک 
📕سفر بر مدار مهتاب (گفتگو با کبرا سیل‌سه‌پور، همسر سید علی اندرزگو)
📘خرمشهر، کو جهان‌آرا (گفتگو با صغرا اکبرنژاد، همسر سید محمد جهان‌آرا)
📗مرتضی آیینه زندگی‌ام بود (گفتگو با مریم امینی، همسر سید مرتضی آوینی)
📕خرمشهر، خانه‌ای رو به آفتاب
📓مدال و مرخصی

🌹┄┅═✼📚✼═┅┄🌹

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهرداد جدیدی

ویژگی‌های ظاهری کتاب در فرآیند چاپ کتاب شامل موارد زیر است:

 

#آموزش_عمومی 

ویژگی‌های ظاهری کتاب در فرآیند چاپ کتاب شامل موارد زیر است:

۱- جلد
۲- روکش
۳- لبه برگردان روکش
۴- عطف
۵- پشت جلد
۶- آستر بدرقه
۷- صفحه نیم عنوان
۸- لوحه آغازین
۹- صفحه عنوان

۱_جلد، پوشش بیرونی کتاب است که صفحات آن را به یکدیگر متصل کرده و از آنها محافظت می‌کند. جلد کتاب دو نوع دارد: جلد شمیزی و جلد مقوایی. ترتیب چاپ روی جلد کتاب عبارت است از: نام مولف، نام کتاب، نام ناشر، همچنین به ندرت پاره‌ای از جزییات دیگر از جمله شماره ویراست. در کتابهای ترجمه نخست نام مولف، سپس عنوان کتاب و نام مترجم چاپ می‌شود، بهتر است پیش از نام مترجم کلمه ترجمه یا مترجم را اضافه نمود.

۲_روکش، عبارت است از پوشش کاغذی که برای محافظت جلد یا زیبایی روی آن کشیده می‌شود. اطلاعات روی جلد بر روی روکش چاپ می‌شود.

۳_لبه برگردان روکش، معمولاً از جلد کتاب بزرگتر است و مقداری از ان در دو طرف تا می‌خورد و در داخل، میان جلد و بدنه کتاب قرار می‌گیرد. این قسمت را لبه برگردان می‌نامند. معمولاً سطح داخلی لبه برگردان‌ها به شرحی کوتاه درباره کتاب و نویسنده آن اختصاص داده‌ می‌شود. گاه مطلب از لبه برگردان اول کتاب به لبه برگردان آر کتاب ادامه می‌یابد.

۴_عطف، بخش میانی جلدهای دو طرف و در واقع لبه جلد و ستون فقرات کتاب محسوب می‌شود. در عطف کتاب عنوان یا خلاصه‌ای از آن، نام مولف، مترجم و آرم ناشر ارایه 
می‌شود.

۵_پشت جلد، آخرین سطح جلد کتاب است و معمولاً مطالبی درباره نویسنده، یا کتاب یا مشخصات کتاب (نام کتاب، نام مولف، آرم ناشر، نام ناشر) به زبان انگلیسی و بارکد چاپ می‌شود. در کتابهای ترجمه لازم است زبان انتخاب شده زبان متن اصلی باشد.

۶_آستر بدرقه، ورقی سفید که نیمی از ان به جلد کتاب چسبانده می‌شود و نیم دیگر آزاد قرار می‌گیرد. گاه ممکن است روی سراسر آستر بدرقه نقشه یا چیزهای دیگر چاپ شود.

۷_صفحه نیم عنوان، عنوان کتاب یا نام مولف کتاب به صورت مختصر بیان می‌شود. پشت صفحه نیم عنوان معمولاً خالی است.

۸_لوحه آغازین، ورقه مصور و تزیین شده که مربوط به موضوع کتاب است. همه کتابها لوحه آغازین و صفحه نیم عنوان دارند.

۹_صفحه عنوان، برای کتاب بسیار ضروری است و اهمیتی به مراتب بیشتر از جلد دارد و در ان به عنوان کامل کتاب، عنوان فرعی، نام مولف یا مولفان همراه با وِگی‌های تحصیلاتی و موقعیت‌های اجتماعی و علمی، نام ویراستار، نام مصور یا مترجم، نام مقدمه نویس، نوبت ویرایش کتاب و سرانجام مشخصات انتشار (علامت نشر، نام کوتاه ناشر و شهر(های) اداره مرکزی ناشر) قرار می‌گیرد.

🌹┄┅═✼📚✼═┅┄🌹

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهرداد جدیدی

حدیث_روز 🌸حدیث روز/ ثواب هدیه خریدن برای خانواده در کلام پیامبر(ص)

 

#حدیث_روز 

🌸حدیث روز/ ثواب هدیه خریدن برای خانواده در کلام پیامبر(ص)

🖼 عکس نوشته؛ حدیث رسول الله (ص) درباره خوشحال کردن دختر و پسر 

🌸پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله فرمودند: هر کس به بازار رود و هدیه ای برای خانواده اش بخرد و ببرد، [پاداش او ] مانند کسی است که برای نیازمندان صدقه می برد [ . و هنگامی که هدیه را به خانه می برد]، باید، قبل از پسران، به دختران بدهد، زیرا کسی که دخترش را شادمان کند، مانند کسی است که یک بنده از فرزندان اسماعیل را آزاد کرده است . و هر کس [با دادن هدیه ای ] چشم پسری را روشن کند، گویا از ترس خدا گریسته است و هر کس از ترس خدا بگرید، خداوند او را داخل نعمت های بهشت کند.


🌸متن حدیث:
من دخل السوق فاشتری تحفة فحملها الی عیاله کان کحامل صدقة الی قوم محاویج ولیبدا بالاناث قبل الذکور فان من فرح ابنته فکانما اعتق رقبة من ولد اسماعیل ومن اقر بعین ابن فکانما بکی من خشیة الله ومن بکی من خشیة الله ادخله الله جنات النعیم.


🌸"وسائل الشیعة، ج 15، ص 227"

🌱🌸 🌱🌸 🌱🌸 🌱🌸 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهرداد جدیدی

طرح عضویت رایگان

 

#اطلاع_رسانی 

📢 به مناسبت فرارسیدن هفته وحدت اجرا می شود؛
*طرح عضویت رایگان و بخشودگی جرائم دیرکرد منابع امانی در کتابخانه های عمومی سراسر کشور*
 
 🔰 در این طرح، اعضایی که منابع امانی خود را در تاریخ‌های ۲۵ مهر لغایت ۲ آبان‌ماه به کتابخانه عودت دهند، مشمول تخفیف ۱۰۰ درصدی جرائم دیرکردی(مربوط به دوران کرونا و قبل از آن) خواهند شد. همچنین علاقه مندان می توانند در روزهای ۱، ۲ و ۳ آبان ماه به صورت رایگان عضو کتابخانه های عمومی سراسر کشور شوند. با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم جلوگیری از تجمع متقاضیان، ضروری است علاقه مندان در روزهای یاد شده عدد ۱ را به سرشماره  ۵۰۰۰۲۹۲۹  ارسال کنند. پس از پایان مهلت مذکور، کد تخفیف معتبر تا پایان آبان در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.
    
🌐 https://www.iranpl.ir/news/31585/
🔊 @iranpl

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهرداد جدیدی

🌹🌷 چهل حدیث از امام حسن عسکری علیه السلام.

 

#حدیث_روز 
#آموزش_عمومی 

🌹🌷 چهل حدیث از امام حسن عسکری علیه السلام. 

🌷🌿🌷🌿🌷🌿🌷🌿🌷🌿

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهرداد جدیدی

اطلاع رسانی تخفیف صددرصد منابع بازگشتی

 

#اطلاع_رسانی 


🌸شیوع ویروس کرونا در 19 ماه گذشته موجب تعطیلی‌های متعدد کتابخانه‌ها شد که متعاقب آن مجموع منابع دیرکردی و میزان جرائم اعضا افزایش یافت. با هدف تکریم اعضا و تشویق ایشان به بازگشت منابع امانی خود طرح هفته وحدت از تاریخ‌ 25 مهر لغایت 2 آبان‌ماه در سراسر کشور اجرا می‌شود و همه اعضایی که منابع امانی خود را در بازه زمانی فوق به کتابخانه عودت دهند مشمول تخفیف 100 درصدی جرائم دیرکردی (مربوط به دوران کرونا و قبل از آن) خواهند شد.
🌸🌷🌹🌺


🌷🌿🌷🌿🌷🌿🌷🌿🌷🌿

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهرداد جدیدی