#معرفی_متنی_کتاب_طرح_کتابخوان_ویژه_اردیبهشت_ماه


☂«تندتر از عقربه‌ها حرکت کن»

🌺پدیدآور:‌ بهزاد دانشگر

🌺ناشر: دفتر نشر معارف


🌺تعداد صفحات: ۳۰۴

 

🌺چگونه باید یک کسب‌وکار ایجاد کنم، کارآفرین باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد، آیا ممکن است در شرایط کنونی کشور، بدون پارتی و سرمایه کسب‌وکاری آن هم از نوع دانش‌بنیان ایجاد کرد؟ مهمترین موانعی که بر سر ایجاد یک کسب‌وکارِ دانش‌بنیان در ایران وجود دارد کدامند و آیا می‌شود از راه صحیح و قانونی از این موانع عبور کرد؟

 

🌺در حوزه کارآفرینی و موفقیت، کتاب‌های ترجمه‌ی بسیاری وجود دارد، اما کتابی که متناسب با شرایط جامعه‌ی ایران باشد (از حیث اقتصادی، فرهنگی، دینی، اجتماعی، امکانات، رویه‌های اداری و...) کم‌یاب و نادر است، اکثر کتاب‌های تألیفی هم مطالب و مثال‌هایشان برگرفته از همان کتاب‌های غیر ایرانی است و پر از مفاهیم انتزاعی و غیر کاربردی، اما این اثر که به واقع در موضوع خود منحصر به فرد است، در قالب یک داستانِ مستند (با قلم جذاب بهزاد دانشگر)، ضمن ارائه پاسخ برای پرسش‌های فوق، سرگذشت جوانی را حکایت می‌کند که کسب‌وکاری دانش‌بنیان و بسیار موفق را ایجاد می‌کند، آن هم بدون پارتی و سرمایه و با مدرک لیسانس (با معدل ۱۴!)
با خواندن این کتاب که روح امید و انرژی مثبت را در مخاطب می‌دمد، عباراتی نظیر نابرده رنج گنج میسّر نمی‌شود؛ از تو حرکت از خدا برکت و... در ذهن تداعی می‌شود.

 

─┅═ঊঈ🌷ঊঈ═┅
🌹🌀🌹🌀🌹🌀