#بسته_مطالعاتی_روز_زن

🌷 در آستانه میلاد با سعادت بانوی بزرگ اسلام؛ حضرت زهرا(س) 

#روز_مادر بهانه ای است برای تکریم مقام #زن و درک نگاه مترقی اسلام نسبت به جایگاه زن در #خانواده و #جامعه. به همین دلیل، چهار کتاب برگزیده ای که می توانید در این روزها مطالعه کنید.

📚 کتاب #مادر، 

🌸اثری کوتاه و دلنشن است که به دنبال معرفی هرچه دقیق تر شخصیت #حضرت_زهرا (س) است. #نرجس_شکوریان؛ نویسنده کتاب کوشیده در هر برش از کتاب، یک روایت تاریخی از زندگی آن حضرت را با بیانی ساده و روان ارائه دهد و سپس یک نتیجه مهم اخلاقی - معرفتی که گره گشای زندگی بسیاری از ماست را با همان ادبیات شیرین به رشته تحریر درآورد. این کتاب توسط انتشارات #عهد_مانا به چاپ رسیده است.

📚 #سبک_زندگی_زنان

 🌸کتاب مهم دیگری است که تلاش دارد نگاه مترقی #اسلام به بانوان را تشریح کند. مطالعه این کتاب خوب دو فایده دارد؛ اولا در قالبی مختصر و مفید، به شبهات موجود در ذهن برخی افراد که اطلاع کافی از منطق اسلام در این زمینه ندارند، پاسخ می دهد.

📚 #فاطمه_علی_است 

🌸همانطور که از نامش پیداست، زندگی #عاشقانه حضرت زهرا(س) وامیرمؤمنان(ع) را روایت کرده است. این کتاب یکی از جذاب ترین کتبی است که انتشارات #جمکران به چاپ رسانده و نویسنده آن؛ #علی_قهرمانی تلاش کرده در قالب #داستان های کوتاه، زندگی الگویی این دو انسان کامل در کنار یکدیگر را به عنوان جامع ترین الگو برای #زوج_های_جوان ترسیم کند.

📚 #قدرت_و_شکوه_زن

🌸 نیز کتاب ارزشمندی است که عظمت نگاه اسلام به زنان را در اندیشه و کلام #امام_خمینی و #آیت_الله_خامنه_ای جستجو کرده است. این کتاب که با مقدمه #حجت_السلام_پناهیان و توسط انتشارات #بیان_معنوی روانه بازار نشر شده است، جزو پرفروش ترین آثار در بین کتب معرفتی است که هم ناشی از حجم اندک و قیمت مناسب کتاب است و هم ناشی از نگارش حرفه ای و بیان شیرین استاد پناهیان.

─┅═ঊঈ🌷ঊঈ═┅
🌹🌀🌹🌀🌹🌀