#معرفی_متنی_کتاب 

🌹«من هلن کلر هستم!»

🌷پدیدآور: برد ملستر

🌺مترجم: شبنم حیدری‌پور

🌸ناشر: پرتقال

🌷تعداد صفحات: ۴۲

⛳️«من هلن کلر هستم و اجازه نمی‌دم هیچ چیز جلویم را بگیرد!»
از دو سالگی به علت ابتلا به یک بیماری نادر برای همیشه نابینا و ناشنوا شد. اولش ارتباط برقرار کردن با دیگران برایش بسیار سخت و بی‌نتیجه بود اما بالاخره با کمک معلم خصوصی‌اش، «آن سالیوان» توانست از طریق لمس کردنِ چیزها با جهان خارج ارتباط برقرار کند. خیلی در سراسر دنیا او را می‌شناسند و همت و پشتکارش را تحسین می‌کنند. او کسی نیست جز هلن کلر.
کتاب «من هلن کلر هستم» از مجموعه «آدم‌های معمولی دنیا را تغییر می‌دهند» سرگذشت این بانوی موفق را با زبانی ساده و به کمک تصاویری زیبا و جذاب روایت می‌کند.

⛳️بعضی از آدم‌ها طوری زندگی می‌کنند که انگار هیچ مانعی نمی‌تواند جلوی پیشرفتشان را بگیرد. این‌ها ابرقهرمان نیستند، بلکه آدم‌هایی معمولی‌ هستند که ثابت می‌کنند هرکس با پشتکار و علاقه می‌تواند قهرمان زندگی خودش باشد. هلن کلر هم یکی از همین قهرمان‌ها است که خواندن ماجرای زندگی‌اش در این کتاب بسیار جذاب و الهام‌بخش است.

─┅═ঊঈ🌷ঊঈ═┅
🌹🌀🌹🌀🌹🌀