#معرفی_متنی_کتاب 

🌺قانون توانگری

🌸یکی از موضوعاتی که  کتاب قانون توانگری نوشته کاترین پاندر را جذاب و البته کاربردی می‌کند، وجود داستان‌ها و تجربه‌های زیادی ار افراد مختلف است که توانستند با قانون توانگری زندگی‌شان را تغییر دهند. البته شاید بتوان گفت که مهمترین داستان هم مربوط به خود نویسنده، کاترین است. زمانی که همسرش را از دست داده بود و با یک پسر بچه کوچک در بدترین دوران رکود اقتصادی برای زنده ماندن می‌جنگید.
🌸آنقدر اوضاعش بد بود که در طول روز فقط پسرش را می‌توانست سیر کند. دست به هر کاری می‌زد شکست می‌خورد، ‌انگار که تمام جهان علیه او کار می‌کردند. کاترین دچار افسردگی شده بود اما می‌دانست هر طور که هست باید برای مخارج پسرش کاری کند. او متوجه شد که هر چه که هست از تفکر او می‌آید. او شکست می‌خورد چون همیشه به شکست فکر می‌کند، فقیر است چون همیشه از اینکه پول ندارد صحبت می‌کند.

🌸او کم‌کم متوجه قانونی شد و بعد از آن فهمید که زندگی‌اش در حال تغییر است. قانون او کار کرده بود و در نتیجه کتاب قانون توانگری را نوشت.

            🌹فقر گناه است🌹

🌺در کتاب قانون توانگری کاترین می‌گوید، در برخی از سخنرانی‌هایش متوجه شد که مردم فکر می‌کنند دنبال ثروت بودن گناه است. برخی از آنها از اینکه دائم به خود بگویند من ثروتمند هستم یا برای پول بیشتر داشتن تلاش می‌کنم، احساس عذاب وجدان می‌گیرند. این موضوع برای کاترین شگفت‌انگیز بود. در کتاب قانون توانگری می‌خوانید که واقعیت دقیقا برعکس است و این فقیر بودن است که گناه است.
استفاده نکردن از نعمت‌هایی که خداوند داده، کودکان فقیری که در خیابان‌ها هستند یا زندانی‌هایی که به خاطر فقر به جرمی مرتکب شده‌اند، همگی نشان می‌دهند که فقر گناه است. پس چرا می‌خواهید فقیر باشید؟ شاید با خودتان بگویید «مگر دیوانه‌ای؟ چه کسی می‌خواهد فقیر باشد؟» اما حقیقت این است که در عمق ذهن بسیاری از ما، خودمان را ثروتمند نمی‌بینیم و همیشه فکر می‌کنیم که پول کافی نداریم. کتاب قانون توانگری به شما یاد می‌دهد که چطور فکرتان را تغییر دهید.

─┅═ঊঈ🌷ঊঈ═┅
🌹🌀🌹🌀🌹🌀