#معرفی_متنی_کتاب 

🌹«یک کار خوب»، 10 کتاب از محمود پور وهاب

🌹"محمود پور وهاب"شاعر و نویسنده کتاب ،

🌸 این مجموعه، مشتمل بر داستان های مذهبی متناسب با حال و هوای کودکان است.

🌷«یک کار خوب» عنوان کلی این مجموعه کتاب است که هر قصه برای خود نام جداگانه ای دارد و حلقه پیوند همه قصه های آن وجود عناصر آموزشی و تربیتی است که در  زندگی ائمه معصومین (ع) مطرح می شود.

🌷نویسنده در باره این کتاب می گوید  : تلاش کرده‌ام قصه هایی را انتخاب کنم که برای بچه های خردسال جذاب، خواندنی و مفید باشد.

🌷پور وهاب جزئی نگری و فضا سازی را از ویژگی های پرداخت این مجموعه کتاب ذکر کرد و توضیح داد: در این مجموعه با جزئی نگری و فضا سازی سعی کرده‌ام ارتباطی میان قصه های مذهبی قدیمی و زندگی امروزی ایجاد کنم تا کودکان با خواندن آن ها فضا های امروزی را به ذهن آورده و امکان مقایسه ایجاد شود.

🌷وی ادامه داد: این قصه ها با زبان امروزی بیان شده‌اند و به مسائلی می پردازند که در دنیای امروزی هم به چشم می خورد؛ بنابراین همه داستان های کوتاه این مجموعه برای کودکان بار آموزشی و تربیتی دارد.

🌸این مجموعه شامل ده کتاب است که در هرکتاب داستانی مستقل از یکی از ائمه(ع) و پیامبر اکرم(ص) روایت شده است.

🌷خروس پرطلایی،آن آقای مهربان،کارگرها فقیر،همسفر ناشناس،کبوترهای دوست داشنی، قصه‌ی مرد تنبل،پیرزن ومهمان عزیز،کیسه‌ی سکه‌هایم کو، تصادف واشک شادی نام 10 کتاب محمود پوروهاب است که پس از طی مراحل فنی در انتشارات سوره‌ی مهر به چاپ رسیده است.

🌸از محمود پور وهاب پیش از این مجموعه شعر «آوازهای روشن» به همت حوزه هنری و انتشارات سوره مهر روانه بازار کتاب شده است.

─┅═ঊঈ🌷ঊঈ═┅
🌹🌀🌹🌀🌹🌀