#معرفی_متنی_کتاب 

#زیباترین_عید_زیباترین_جشن کتابی ویژه رده سنی #کودک_و_نوجوان است که با نوآوری در شیوه چاپ، به سبک #دو_کتاب_در_یک_کتاب به انتشار رسیده است.

این کتاب می‌تواند هدیه‌ای مناسب برای کودکان و نوجوانان به مناسبت #عید_سعید_غدیر باشد.

بخش اول کتاب تحت عنوان #زیباترین_عید، روایتی #کودکانه از واقعه #غدیر است که در تمام مراحل حج و آماده‌سازی این رویداد حاضر بوده‌اند و اتفاقات بازه زمانی معرفی #امیرالمومنین(ع) به عنوان جانشین رسول خدا(ص) را بازگو کرده‌ است.

بخش دوم با نام #زیباترین_جشن، روایت حضور بچه‌ها در جشن‌های عید غدیر و فعالیت‌های آن‌هاست که هر ساله یاد غدیر را زنده نگه می‌دارند و با توجه به سن‌شان از معارف بیشتری نسبت به قبل برخوردار می‌شوند.

#سید_محمد_مهاجرانی این دو اثر را به نگارش درآورده و انتشارات کتاب #جمکران آن‌ها را در یک جلد منتشر کرده است؛ به نحوی که هر دو عنوان با چرخاندن کتاب قابل خواندن هستند. با این ایده، مخاطب هم روایت کودکان حاضر در واقعه غدیر را می‌خواند و هم با فعالیت بچه‌های امروزی برای برپایی جشن‌های غدیر آشنا می‌شود.
📚
برشی از متن:

"پیامبر خدا(ص) روی بلندی ایستاد و برایشان سخنرانی کرد و بعد امیرمؤمنان(ع) را صدا زد. دست او را در دست گرفت و بالا برد و فرمود: «هر که من مولای او هستم این علی مولای اوست» و این جمله بی نظیر در دفتر خاطرات زمین و آسمان ثبت شد. آن سال چند #کودک هم آن‌جا بوند و آن صحنه تماشایی را از نزدیک دیدند... خوشا به حالشان! کاش آن سال ما هم آن‌جا بودیم! کاش می توانستم همین الآن مثل کبوتر به سوی سرزمین غدیر پر بکشم و در میان آن سرزمینِ دلنشین چند لحظه بنشینم!

قطع #رحلی
۴۸ صفحه
رنگی و تمام #گلاسه

─┅═ঊঈ🌷ঊঈ═┅
🌹🌀🌹🌀🌹🌀