#معرفی_متنی_کتاب

💠هوای این روزهای من💠

خاطرات جانباز قطع نخاع مدافع حرم امیرحسین حاجی نصیری ناشر:شهید کاظمی نویسنده:رقیه کریمی کتاب «هوای این روزای من» خاطرات تفصیلی امیرحسین حاج نصیری جانباز قطع نخاع و فرمانده تیپ هجومی سیدالشهداء در سوریه است. این کتاب من تنها خاطرات امیرحسین حاج نصیری نیست. این فرمانده بازمانده دست دوستان دیگر را هم گرفته است و خاطرات آنها را نیز با خودش به این کتاب آورده است. این کتاب بیشتر از اینکه خاطرات راوی باشد خاطرات مقاومت در حلب و خان طومان و لاذقیه است. خاطرات ناگفته از مصطفی صدرزاده، محمدحسین محمدخانی و شهدایی که رفتند و خاطراتشان را بردند.

🔸پشت بیسیم گفتم: زمین‌گیر شدیم حاجی. یک لحظه سکوت کرد حاج ایوب. می‌دانست اینکه دشمن دیده باشد ما را یعنی چه. آن هم در دژی محکم مثل جب الاحمر. گفتم: بچه‌ها کپ کردند حاجی. چکار کنم؟ خودش را خونسرد نشان می‌داد حاج ایوب و مگر می‌شد خونسرد بود حالا که نیروهایش افتاده بودند در دان افعی و شاید برای آخرین بار صدایشان را می‌شنید. زد به خنده و شوخی. با خنده گفت: نبینم کسی اسماعیل من رو زمین‌گیر کرده باشه؟ تو یه گوش شکسته ات رو نشون بدی همشون رو حریفی. بعد آرام وضعیت را پرسید.

🔸یک قاچ از کتاب هوای این روزهای من را چشیدید. کتابی که از خاطرات جانباز قطع نخاع مدافع حرم ، امیرحسین حاجی نصیری می‌گوید.