فیدیبو با هدف توزیع کتاب های الکترونیک با رعایت قانون جهانی کپی رایت، در سال 2013 راه اندازی شد. از آن زمان تاکنون، فیدیبو موفق شده تا با عقد قرارداد با بسیاری از ناشران کتاب های آنان را به صورت الکترونیک و کاملا قانونی برای فروش در اختیار کاربرانش قرار دهد
اپلیکیشن موبایل فیدیبو که خوشبختانه هم برای iOS و هم اندروید عرضه شده است. در فروشگاه فیدیبو می توانید به کتابهای رایگان و فروشی در زمینه هایی همچون ادبیات، آموزش، اقتصاد، تبلیغات و بازاریابی، دین، روانشناسی، عرفان و هنر و دسته های دیگر بیابید.
برای خرید یا دانلود هر کتاب کافیست روی آن کلیک کنید تا مشخصات آن را مشاهده نمایید. یکی از نکات بسیار عالی در مورد فیدیبو، امکان دانلود یک نسخه پیش نمایش از کتاب است تا قبل از خرید، از محتوای آن باخبر شوید.

امکانات کتابخوانی فیدیبو کاملند و به طور کلی تجربه لذتبخشی را از خواندن کتاب در صفحات نمایش موبایل برای شما به ارمغان می آورند. تنظیم نور صفحه، تغییر قلم و اندازه آن، تنظیم فاصله بین خطوط، علامت گذاری متن کتاب و تغییر به حالت شب از جمله امکانات خوب آن هستند. هر چند ورق زدن با سوایپ یا به کمک کلید های صدای موبایل از جالب ترین امکانات فیدیبو محسوب می گردند.
از آنجایی که کتاب های موجود در فیدیبو در فرمت PDF نیستند، به راحتی می توانید رویشان تغییرات اعمال کنید و فونت و دیگر مشخصاتش را به دلخواه تغییر دهید.
فیدیبو در میان اپلیکیشن های فارسی در زمینه کتابخوانی، عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشته است.